Loyalty Insight

Verbeter je customer experience

Wat verwachten je klanten van jou?

Loyalty InsightMarktcijfers 17 oktober 2017

Voor een positieve klantervaring is het van belang om de ervaring van klanten in je bedrijfsactiviteiten centraal te stellen. Dit is belangrijk omdat er een sterke relatie is tussen een positieve klantervaring en de tevredenheid en loyaliteit van je klanten. Deze infographic geeft inzicht in wat er de komende jaren gaat veranderen op het gebied van customer experience.

Veranderingen in technologie en verwachtingen van de consument zorgen ervoor dat de customer experience bij bedrijven constant moet worden verbetert.

Kun jij de verwachtingen van je klanten blijven waarmaken? Onderstaande infographic van Sage Advice geeft voorspellingen voor 2020 op het gebied van customer experience.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: