Loyalty Insight

Waarom klantloyaliteit zo belangrijk is

Investeer jij genoeg in je bestaande klant?

Loyalty InsightMarktcijfers 6 december 2018

Wist je dat het werven van nieuwe klanten meer geld kost dan het behouden van bestaande klanten? En dat loyale klanten op verschillende manieren kunnen bijdragen aan het succes van jouw organisatie? Ze nemen vaker je product af, zijn minder vatbaar voor de concurrent en bevelen je organisatie actief aan. Onderstaande Infographic geeft jou 9 redenen waarom jij zou moeten investeren in klantloyaliteit. Het laat onder andere zien dat 41% van de klanten aangeeft dat ze eerder aankopen zullen doen bij bedrijven die gepersonaliseerde e-mails sturen. En niet onbelangrijk: bestaande klanten zullen sneller jou nieuwe producten uitproberen en geven 31% meer uit dan nieuwe klanten.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: