Over LoyaltyFacts

Over LoyaltyFacts

De grootste kennisbron op het gebied van loyalty marketing: dat is LoyaltyFacts. Dunck Loyalty Marketing richtte dit platform op in 2002. LoyaltyFacts informeert via de website duizenden marketeers over de laatste ontwikkelingen op het gebied van loyalty marketing.

Onze publicaties

  • We publiceren informatieve artikelen waarin we de belangrijkste uitkomsten van wetenschappelijke publicaties voor u samenvatten. Wij geloven in fundamenteel onderzoek en zien het als onze professionele verantwoordelijkheid om hierover op de hoogte te blijven. Maar we willen deze publicaties wel toegankelijk maken voor een breed lezerspubliek.
  • Ook vindt u opiniërende artikelen op LoyaltyFacts. Want ondanks analyses en meettechnieken blijft marketing voor een belangrijk deel een gevoel- en ervaringsvak. Op LoyaltyFacts vindt u praktijktips, trends en expertinterviews.
  • Tot slot geven we regelmatig nationale en internationale programmavoorbeelden. Op LoyaltyFacts zijn tientallen cases terug te vinden. Vaak zijn dit praktijkverhalen van onze leden.

 

Een initiatief van: