Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

SWAPFIETS

Swapfiets is een bijzonder concept. Het is een start-up die huurfietsen op abonnement basis levert. Voor 15 euro per maand ontvang je een goed werkende

Lees verder »

NIKE+

Nike+ Met Nike + heeft Nike een loyaliteitsprogramma samengesteld dat voor elk (beginnend) atleet waardevol is. Met het loyaliteitsprogramma wilt Nike de beleving van het merk

Lees verder »

OERRR

Over OERRR OERRR is het jeugdprogramma van Natuurmonumenten, speciaal voor kinderen van 0 tot 12 jaar. Natuurmonumenten wil kinderen en hun ouders stimuleren om vaker

Lees verder »

Welkom bij Picnic

Hoe werkt het? De Picnic supermarkt biedt uitsluitend online boodschappen aan, je kunt de winkel alleen online bezoeken via een app. Hierdoor heeft Picnic geen kosten

Lees verder »
Lees hier meer over de Piet Zoomers CustomerCard waarmee deelnemers kunnen sparen voor voordeel op toekomstige aankopen.

Fashion Friend

Piet Zoomers is een fashion retailer voornamelijk in het oosten van het land. Klanten die regelmatig bij Piet Zoomers winkelen, kunnen voor € 10,- Piet

Lees verder »
Lees hier alles over Ikea Tack! Waarbij medewerkers na vijf jaar dienst jaarlijks een bijdrage aan het pensioen ontvangen.

Ikea Tack

Deelname Alle medewerkers van IKEA die vijf opeenvolgende jaren in dienst zijn geweest, komen in aanmerking voor een bijdrage vanuit IKEA Tack! wanneer ze met

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events