
Krijg voorrang met het VodafoneZiggo Priority programma
VodafoneZiggo heeft met hun gemeenschappelijke voordeelprogramma haar prioriteiten goed op orde. De klant wordt namelijk flink in het zonnetje gezet door de mooie voordelen die
VodafoneZiggo heeft met hun gemeenschappelijke voordeelprogramma haar prioriteiten goed op orde. De klant wordt namelijk flink in het zonnetje gezet door de mooie voordelen die
Onlangs heeft vliegmaatschappij American Airlines haar loyaliteitsprogramma genaamd AAdvantage opgefrist door de ‘Loyalty Points’ te introduceren. Dit programma biedt klanten de mogelijkheid om te sparen
Het formule 1 team Red Bull Racing is de samenwerking met Oracle vanaf dit jaar gaan intensiveren. De afgelopen jaren heeft het formule 1 team
Autofabrikant Ford heeft haar beloningsprogramma uitgebreid door het beschikbaar te stellen aan alle 8,5 miljoen klanten in de Verenigde Staten. Daarnaast versterkt Ford het loyaliteitsprogramma
Kledingmerk G-Star RAW heeft een loyaliteitsprogramma gelanceerd voor haar denimliefhebbers. Het programma biedt klanten de mogelijkheid om te sparen voor verschillende voordelen. Klanten kunnen zich
Safari.com heeft een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd. Het doel is om mensen vaker op safari te laten gaan in verschillende Afrikaanse landen. Met elke boeking sparen
Voor veel volwassenen is het spelen met LEGO® een mooie herinnering uit hun kindertijd. Maar daar blijft het niet bij. Mede dankzij het populaire RTL
Fashion- en lifestylemerk Josh V heeft een nieuw loyaliteitsprogramma gelanceerd: JOSH V SOCIETY. Klanten van Josh V kunnen gratis sparen voor speciale extra’s en kunnen
Flitsmeister deelt extra’s uit aan gebruikers van de bekende verkeersapp. Wanneer gebruikers een vriend uitnodigen voor de app kunnen zij voor zowel zichzelf als voor
Begin 2021 is Google in Nederland van start gegaan met Google Play Points. Het loyaliteitsprogramma bestond al een tijdje in Japan en de Verenigde Staten,
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events