Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Kaarten zijn opnieuw geschud

Met het nieuwe spaarprogramma van Hallmark, de Kaartclub, sparen de klanten punten voor leuke benefits. Met het nieuwe spaarprogramma verdwijnt de ouderwetse stempelkaart die Hallmark

Lees verder »

Kisses van KIKO

Cosmeticamerk KIKO Milano heeft een eigen loyaliteitsprogramma ontwikkeld, waarbij klanten met zogenoemde KISSES kunnen sparen voor verschillende voordelen. Hoe werkt het? Punten sparen Het programma

Lees verder »

Fordpass Rewards

Autofabrikant Ford heeft haar beloningsprogramma uitgebreid door het beschikbaar te stellen aan alle 8,5 miljoen klanten in de Verenigde Staten. Daarnaast versterkt Ford het loyaliteitsprogramma

Lees verder »

Sterren sparen bij G-Star

Kledingmerk G-Star RAW heeft een loyaliteitsprogramma gelanceerd voor haar denimliefhebbers. Het programma biedt klanten de mogelijkheid om te sparen voor verschillende voordelen. Klanten kunnen zich

Lees verder »

Burger King crowns sparen

Nadat McDonald’s vorige maand met een nieuwe loyaliteitsprogramma kwam, is er er in de Verenigde Staten opnieuw een smakelijk programma aangekondigd: dit keer gaat het

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events