Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Sparen voor perks

Frisdrankmerk Dr Pepper heeft een nieuw loyaliteitsprogramma aangekondigd: Pepper Perks. Middels het programma wil het frisdrankmerk loyale klanten belonen met exclusieve aanbiedingen. Hoe werkt het?

Lees verder »

Sparen voor vouchers

Schoenenwinkel Manfield heeft een spaarprogramma voor haar klanten ontwikkeld, waarbij deelnemers bij elke aankoop punten sparen. Hoe werkt het? Bij aanmelding ontvangen deelnemers 50 gratis

Lees verder »

Mijlpaal voor Papa John’s

Restaurantketen Papa John’s heeft deze maand een bijzondere mijlpaal bereikt met het eigen loyaliteitsprogramma Papa Rewards. Inmiddels nemen 20 miljoen klanten deel aan het programma.

Lees verder »

Happy Rewards bij McDonald’s

McDonald’s heeft een loyaliteitsprogramma gelanceerd in de Verenigde Staten, het ‘McDonald’s Rewards Program’. Hoe werkt het? 8 Juli jl. heeft McDonald’s een spaarprogramma gelanceerd voor

Lees verder »

Snackcoins sparen

Om haar klanten te belonen heeft snackfabrikant Vanreusel deze maand een spaarprogramma gelanceerd: SnackCoins.  Hoe werkt het? Het programma is ontwikkeld voor frituristen uit de

Lees verder »

Aveda geeft meer voordeel

Het loyaliteitsprogramma van cosmeticabedrijf Aveda is al 20 jaar een begrip in de Verenigde Staten, Canada en het Verenigd Koninkrijk. Recentelijk heeft Aveda het programma,

Lees verder »

Orderchamp beloont loyaliteit

Het inkoopplatform Orderchamp groeit hard; veel retailers en merken sluiten zich aan. Door middel van het vernieuwde loyaliteitsprogramma wil Orderchamp nog verder groeien en tegelijkertijd

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events