Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

duurzame loyaliteit

Duurzame loyaliteit

Emotie en duurzame loyaliteit Duurzame loyaliteit? Niet iedere consument die loyaal gedrag vertoont, heeft een emotionele band met het merk

Lees verder »
Een onderzoek naar de verschillende factoren die klantloyaliteit binnen de energiesector beïnvloeden.

Positieve energie

Consumenten kunnen worden aangemerkt als loyaal aan hun energieleverancier wanneer zij, naast het vertonen van herhalend aankoopgedrag, een positieve attitude

Lees verder »
Een onderzoek binnen de financiële sector naar de effecten van klanteducatie op loyaliteit.

Adviseren of zelf leren?

Positieve effecten van klanteducatie Hoge service kwaliteit leidt tot een verhoogde klanttevredenheid en loyaliteit. Service kwaliteit kan worden onderverdeeld in

Lees verder »
Een onderzoek naar de inzet van Location Based Service activiteiten en de invloed hiervan op klantloyaliteit.

Sla nu linksaf!

Zo is de mogelijkheid tot locatie-identificatie van een consument op een bepaald tijdstip (Location Based Service) één van de meest

Lees verder »
Een onderzoek naar de invulling en het succes van loyaliteitsprogramma’s binnen de hotelsector.

Schijnloyaliteit

Programma’s gemakkelijk te kopiëren Met behulp van spaarprogramma’s werken hotelketens aan klantloyaliteit. Zo probeert men ervoor te zorgen dat gasten

Lees verder »
Een onderzoek naar de positionering en gedragseffecten van Green Branding.

Een groen imago

Green brand positionering Bij de positionering van een merk vindt er interactie plaats tussen alle ingezette marketing instrumenten. Met name

Lees verder »
Een artikel over de classificatie van verschillende loyaliteitsprogramma’s en de voor-en nadelen hiervan.

Bezin eer ge begint

Onderstaand een classificatie van programma’s in oplopende ‘zwaarte’ voor de aanbiedende organisatie. De voor- en nadelen van deze programma’s worden

Lees verder »
Een onderzoek naar het bieden van goede service en de invloed hiervan op klanttevredenheid en –loyaliteit.

Contactmomentje

Service ervaring Deze tweeledige service-interactie tussen klant en dienstverlener zullen we hierna ‘service ervaring’ noemen. In dit artikel zullen de

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.