Burger King crowns sparen
Nadat McDonald’s vorige maand met een nieuwe loyaliteitsprogramma kwam, is er er in de Verenigde Staten opnieuw een smakelijk programma
Nadat McDonald’s vorige maand met een nieuwe loyaliteitsprogramma kwam, is er er in de Verenigde Staten opnieuw een smakelijk programma
WIJCK. bestaat deze maand 5 jaar. Om dat te vieren, heeft het bedrijf een feestelijke mail verstuurd naar haar klanten.
Frisdrankmerk Dr Pepper heeft een nieuw loyaliteitsprogramma aangekondigd: Pepper Perks. Middels het programma wil het frisdrankmerk loyale klanten belonen met
Bedrijven dienen keuzes te maken bij het gebruik van data, analyses en technologie die wordt ingezet om consumenten persoonlijk te
Vier merken hebben hun loyaliteitsprogramma’s samengevoegd tot de lancering van een nieuw geïntegreerd beloningsprogramma in de VS en Puerto Rico:
1. Maak merkwaarden kenbaar Wanneer het voor iedereen luid en duidelijk is waar een merk voor staat, kan dit mensen
Voor veel volwassenen is het spelen met LEGO® een mooie herinnering uit hun kindertijd. Maar daar blijft het niet bij.
Wanneer iemand een bestelling plaatst bij Antwerp Avenue ontvangt diegene niet alleen het item dat besteld is. Naast het item
Schoenenwinkel Manfield heeft een spaarprogramma voor haar klanten ontwikkeld, waarbij deelnemers bij elke aankoop punten sparen. Hoe werkt het? Bij
Achtergrond Voor het onderzoek zijn drie grote supermarktketens in Noorwegen als uitgangspunt genomen: Kiwi (Norgesgruppe), Extra (Coop) en Rema (Reitan
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.