Centen of spullen?
Zijn monetaire of niet monetaire beloningen het meest effectief in loyaliteitsprogramma’s? Onderzoek geeft het antwoord!
Zijn monetaire of niet monetaire beloningen het meest effectief in loyaliteitsprogramma’s? Onderzoek geeft het antwoord!
Klanten van Sissy-Boy ontvangen in de aanloop naar hun verjaardag een cadeautje van het kledingmerk.
Adventskalenders zijn een bekende traditie in de laatste maand van het jaar. Het dagelijks aftellen naar kerst is ook commercieel
Deelnemers aan het spaarprogramma van Jumbo kunnen in december sneller punten sparen. Als kerstcadeau ontvangen ze namelijk in de actieperiode
Waar moet een goede loyaliteitsstrategie aan voldoen? In dit artikel helpen we je op weg door in te zoomen op
Met het loyaliteitsprogramma van Pockies sparen deelnemers voor korting en extra’s bij alle producten die ze bij de aanbieder van
NS-abonnees profiteren in december elke dag van een feestelijke aanbieding in het winter wonderland van NS Wintercity!
Wat zijn de verwachte loyalty trends en ontwikkelingen van 2024? Wij zetten ze voor je op een rij!
Britse klanten van JD-sports kunnen sinds kort als STATUS member punten sparen bij de bekende sportketen.
Nespresso heet nieuwe klanten op een warme manier welkom door middel van een welkomstpakketje.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.