Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een onderzoek naar geslachtssegmentatie binnen de Noorse levensmiddelenmarkt.

Geslachtssegmentatie

Invloed factoren op tevredenheid Uit eerdere onderzoeken blijkt dat mannen en vrouwen verschillende attitudes en drivers hebben die van invloed

Lees verder »
Een onderzoek naar de relatie tussen klanttevredenheid en de rol van emotionele binding op toekomstige gedragsintenties en loyaliteit.

Emotionele binding

Klanttevredenheid is in het verleden al uitvoerig onder de loep genomen, vele studies hebben geprobeerd de link tussen klanttevredenheid, service

Lees verder »
Hoe bouw je aan online loyaliteit? Een onderzoek naar de rol van bruikbaarheid, vertrouwdheid en reputatie van een website op online loyaliteit.

Online loyaliteit

Gebruiksvriendelijke sites ‘Usability’ is een andere term voor de bruikbaarheid (use-ability) van een website. Hoeveel moeite moet je doen om

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.