Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

1 jaar samen met G-Star RAW

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Shanea van Doorn
Shanea van Doorn
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

1 jaar samen met G-Star RAW

G-Star RAW
G-Star RAW
Het Nederlandse kledingbedrijf G-Star RAW is opgericht in 1989 en produceert naar eigen zeggen met name ‘luxe denim voor op straat’.
Het Nederlandse kledingbedrijf G-Star RAW is opgericht in 1989 en produceert naar eigen zeggen met name ‘luxe denim voor op straat’.
G-Star RAW
G-Star RAW
Het Nederlandse kledingbedrijf G-Star RAW is opgericht in 1989 en produceert naar eigen zeggen met name ‘luxe denim voor op straat’.
Het Nederlandse kledingbedrijf G-Star RAW is opgericht in 1989 en produceert naar eigen zeggen met name ‘luxe denim voor op straat’.

Klanten die zich een jaar geleden hebben aangemeld voor de e-mails van G-Star RAW hebben onlangs een mail ontvangen waarin G-Star RAW hun blijk van waardering uitspreken. Zij feliciteren je met je jubileum en willen je graag bedanken. Dit doen zij door 20% korting te geven, wat geldig is op je gehele aankoop.

 

Shanea van Doorn

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.