Loyalty Journey

2018 Wrapped in Spotify

Jouw persoonlijke muzikale jaaroverzicht

Loyalty JourneySnapshot 28 december 2018
2018 Wrapped in Spotify
  • Spotify
  • Wrapped
  • Jaaroverzicht
  • Muziek
  • 2018
  • Persoonlijk

Spotify biedt dit jaar (net als in 2017) de mogelijkheid om terug te kijken op jouw persoonlijke muziekjaar.

In de mail kon je als Premium abonnee al zien hoeveel verschillende nummers je hebt geluisterd in het afgelopen jaar. Vervolgens kon je terugkijken naar onder andere je eerste nummer uit 2018, je meest geluisterde genre en het oudste nummer. Bovendien heeft Spotify een persoonlijke top 100 gemaakt van de door jou meest geluisterde nummers én persoonlijke tips voor in het nieuwe jaar om nieuwe muziek te ontdekken.

 

Wil jij ook een persoonlijk overzicht van jouw Spotify Premius account? Kijk dan snel hier.

 

Spotify

Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnes kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: