Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

'Afhaal'-IKEA komt klanten tegemoet

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
16 april 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

'Afhaal'-IKEA komt klanten tegemoet

IKEA
IKEA
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.
IKEA
IKEA
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.

Meubelgigant IKEA ervaart ook de gevolgen van het Coronavirus en heeft alle vestigingen moeten sluiten. Het is voor klanten nog wel mogelijk om hun online bestellingen op te halen bij een vestiging in de buurt. Voor de klanten die IKEA op deze manier steunen, heeft het bedrijf een speciale actie bedacht. Zij ontvangen een kortingsbon die in de winkels besteed kan worden zodra deze weer open kunnen. Hiermee stimuleert IKEA het bezoek aan de fysieke winkels.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events