Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

AH borrelglazen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
16 april 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

AH borrelglazen

Logo Albert Heijn
Logo Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.
Logo Albert Heijn
Logo Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.

Na onder andere het servies, de glazen, het bestek en de ovenschalen heeft Albert Heijn een nieuwe spaaractie opgezet. Deze keer kan men sparen voor bijzondere borrelglazen. Bij elke € 10,- ontvang je een borrelzegel en met 20 zegels heb je een volle kaart. Met deze volle kaart kan je met bijbetaling van een paar euro een setje wijn- of tumblerglazen, een set schaaltjes of bijvoorbeeld een wijnkoeler uitzoeken.

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.