Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

AH borrelglazen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
16 april 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

AH borrelglazen

Logo Albert Heijn
Logo Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.
Logo Albert Heijn
Logo Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.

Na onder andere het servies, de glazen, het bestek en de ovenschalen heeft Albert Heijn een nieuwe spaaractie opgezet. Deze keer kan men sparen voor bijzondere borrelglazen. Bij elke € 10,- ontvang je een borrelzegel en met 20 zegels heb je een volle kaart. Met deze volle kaart kan je met bijbetaling van een paar euro een setje wijn- of tumblerglazen, een set schaaltjes of bijvoorbeeld een wijnkoeler uitzoeken.

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert verjaardag van leden persoonlijker dan ooit

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert verjaardag van leden persoonlijker dan ooit

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag.

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag.

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 mei 2022

Ook jouw huisdier verdient een felicitatie

Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder geval wel!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 mei 2022

Ook jouw huisdier verdient een felicitatie

Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder geval wel!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events