Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

AH borrelglazen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
16 april 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

AH borrelglazen

Logo Albert Heijn
Logo Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.
Logo Albert Heijn
Logo Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.
Al 130 jaar is Albert Heijn (of Appie) een begrip bij de Nederlandse consument en op dit moment is het ook de grootste supermarktketen van Nederland. Niet voor niets luidt hun huidige slogan dan ook: “Everybody Appie”.

Na onder andere het servies, de glazen, het bestek en de ovenschalen heeft Albert Heijn een nieuwe spaaractie opgezet. Deze keer kan men sparen voor bijzondere borrelglazen. Bij elke € 10,- ontvang je een borrelzegel en met 20 zegels heb je een volle kaart. Met deze volle kaart kan je met bijbetaling van een paar euro een setje wijn- of tumblerglazen, een set schaaltjes of bijvoorbeeld een wijnkoeler uitzoeken.

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events