fbpx
Loyalty Journey

Albert Heijn betrekt inactieve klanten

Loyalty JourneySnapshot 17 augustus 2020
Albert Heijn betrekt inactieve klanten
  • Albert Heijn
  • Retentie
  • Boodschap
  • Missen
  • Aandacht
  • Update

Om te voorkomen dat klanten van Albert Heijn veel acties missen, verstuurt de organisatie een speciale mail.

Klanten die al een tijdje geen mails van de supermarktketen hebben geopend, ontvangen een persoonlijke boodschap met actuele acties. Albert Heijn stimuleert hiermee het behoud van haar inactieve klanten door hen persoonlijk aandacht te geven en op de hoogte te houden van actuele acties.

Albert Heijn

Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: