Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Albert Heijn betrekt inactieve klanten

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
17 augustus 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Albert Heijn betrekt inactieve klanten

Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.
Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.
Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.
Albert Heijn maakt onderdeel uit van Ahold Delhaize en is de grootste supermarktketen van Nederland. Het bedrijf beschikt over ruim duizend vestigingen in Nederland en een aantal filialen in België.

Om te voorkomen dat klanten van Albert Heijn veel acties missen, verstuurt de organisatie een speciale mail.

Klanten die al een tijdje geen mails van de supermarktketen hebben geopend, ontvangen een persoonlijke boodschap met actuele acties. Albert Heijn stimuleert hiermee het behoud van haar inactieve klanten door hen persoonlijk aandacht te geven en op de hoogte te houden van actuele acties.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events