Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Altijd boodschappen met korting

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
3 november 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Altijd boodschappen met korting

Bol.com
Bol.com
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. In zowel 2012 als 2013 werd bol.com uitgeroepen tot beste website door benchmarkbureau WUA!. Bol.com ontvangt sinds 1999 met regelmaat de jaarlijkse Nederlandse thuiswinkelawards voor onder andere “Beste webwinkel van Nederland”. In 2012 werd bol.com overgenomen door Ahold.
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. In zowel 2012 als 2013 werd bol.com uitgeroepen tot beste website door benchmarkbureau WUA!. Bol.com ontvangt sinds 1999 met regelmaat de jaarlijkse Nederlandse thuiswinkelawards voor onder andere “Beste webwinkel van Nederland”. In 2012 werd bol.com overgenomen door Ahold.
Bol.com
Bol.com
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. In zowel 2012 als 2013 werd bol.com uitgeroepen tot beste website door benchmarkbureau WUA!. Bol.com ontvangt sinds 1999 met regelmaat de jaarlijkse Nederlandse thuiswinkelawards voor onder andere “Beste webwinkel van Nederland”. In 2012 werd bol.com overgenomen door Ahold.
Bol.com is een webwinkel in Nederland en België die in 1999 werd opgericht door het Duitse mediaconcern Bertelsmann AG. In zowel 2012 als 2013 werd bol.com uitgeroepen tot beste website door benchmarkbureau WUA!. Bol.com ontvangt sinds 1999 met regelmaat de jaarlijkse Nederlandse thuiswinkelawards voor onder andere “Beste webwinkel van Nederland”. In 2012 werd bol.com overgenomen door Ahold.

Bol.com introduceert een persoonlijke herhaalservice voor dagelijkse producten met korting: Bespaar Continu. Online maak je een boodschappenlijstje aan die iedere maand, tweemaandelijks of in een andere frequentie bezorgd wordt. Van tevoren krijg je een herinnering van de bestelling zodat je deze kunt annuleren in het geval je een keertje wil overslaan.

Bij iedere bestelling krijg je een vaste korting ten opzichte van de normale bol.com productprijs. De korting kan per bestelling oplopen tot 35% en de bestellingen zijn tevens te plaatsen via de bol.com smartphone-app.

 

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.