Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Basic-Fit houdt haar leden fit

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
2 april 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Basic-Fit houdt haar leden fit

Basic-Fit
Basic-Fit
Basic-Fit is een sportscholenketen die vestigingen heeft in onder andere Nederland, België, Luxemburg en Spanje.
Basic-Fit is een sportscholenketen die vestigingen heeft in onder andere Nederland, België, Luxemburg en Spanje.
Basic-Fit
Basic-Fit
Basic-Fit is een sportscholenketen die vestigingen heeft in onder andere Nederland, België, Luxemburg en Spanje.
Basic-Fit is een sportscholenketen die vestigingen heeft in onder andere Nederland, België, Luxemburg en Spanje.

Ondanks dat alle sportscholen nog wel even gesloten zullen blijven, probeert Basic-Fit onder de aandacht te blijven. Dit doet zij door haar app voor 3 maanden aan te bieden aan mensen die kosteloos een account aanmaken. Deze app bevat onder andere virtuele groepslessen en trainingsschema’s.

Voor iedereen die al een lidmaatschap had afgesloten bij Basic-Fit heeft het bedrijf een aanvullend aanbod. Zo kunnen leden kiezen tussen verschillende compensaties voor het bedrag dat zij tijdens de coronacrisis betalen voor een onbruikbaar lidmaatschap. Dit kan bijvoorbeeld door een korting of een gratis upgrade op het lidmaatschap wanneer de sportscholen hun deuren weer kunnen openen.

Zo hoopt Basic-Fit ook tijdens de coronacrisis de kans op retentie onder haar leden te vergroten!

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events