Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Bedankt dat de natuur op u kan rekenen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Natuurmonumenten bedankt leden
Redactie LoyaltyFacts
26 januari 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Bedankt dat de natuur op u kan rekenen

Natuurmonumenten bedankt leden
Natuurmonumenten steunt leden
Natuurmonumenten steunt leden
Natuurmonumenten
Natuurmonumenten
Natuurmonumenten is dé beweging van mensen met hart voor de natuur. Ze willen mensen, van jong tot oud, in het hart raken en de fascinatie voor de natuur delen met en via hun achterban. Natuurmonumenten activeert mensen om buiten in de natuur iets geweldigs te beleven.
Natuurmonumenten is dé beweging van mensen met hart voor de natuur. Ze willen mensen, van jong tot oud, in het hart raken en de fascinatie voor de natuur delen met en via hun achterban. Natuurmonumenten activeert mensen om buiten in de natuur iets geweldigs te beleven.
Natuurmonumenten steunt leden
Natuurmonumenten steunt leden
Natuurmonumenten
Natuurmonumenten
Natuurmonumenten is dé beweging van mensen met hart voor de natuur. Ze willen mensen, van jong tot oud, in het hart raken en de fascinatie voor de natuur delen met en via hun achterban. Natuurmonumenten activeert mensen om buiten in de natuur iets geweldigs te beleven.
Natuurmonumenten is dé beweging van mensen met hart voor de natuur. Ze willen mensen, van jong tot oud, in het hart raken en de fascinatie voor de natuur delen met en via hun achterban. Natuurmonumenten activeert mensen om buiten in de natuur iets geweldigs te beleven.

NATUURMONUMENTEN BEDANKT LEDEN

Natuurmonumenten stuurde onlangs een brief naar haar leden. Met deze brief bedankt ze ten eerste haar leden voor de steun van afgelopen jaar. Hierdoor heeft Natuurmonumenten meer kwetsbare gebieden veilig weten te stellen.

 

Ten tweede sturen ze de ledenpas van komend jaar toe. Ook is er een folder toegevoegd. Hierin wordt teruggeblikt op wat Natuurmonumenten in 2016 bereikt heeft en wat hun belangrijkste doelen van 2017 zijn. Bovendien worden er twee exclusieve aanbiedingen, welke onderdeel van hun voordeelprogramma zijn, toegelicht in de folder.  Tot slot bevat de brief een verzoek tot een extra gift.

 

Folder Natuurmonumenten

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events