Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Beloning voor de ontvanger van de maand

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
14 juni 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Beloning voor de ontvanger van de maand

Nu-in
Nu-in
NU-IN
NU-IN
nu-in is een duurzaam kledingmerk. In 2019 heeft een groep vrienden dit merk opgericht met als doel om duurzame kleding betaalbaar te maken voor iedereen. De designs worden samengesteld met materialen die gerecycled, upcycled en organisch zijn.
nu-in is een duurzaam kledingmerk. In 2019 heeft een groep vrienden dit merk opgericht met als doel om duurzame kleding betaalbaar te maken voor iedereen. De designs worden samengesteld met materialen die gerecycled, upcycled en organisch zijn.
Nu-in
Nu-in
NU-IN
NU-IN
nu-in is een duurzaam kledingmerk. In 2019 heeft een groep vrienden dit merk opgericht met als doel om duurzame kleding betaalbaar te maken voor iedereen. De designs worden samengesteld met materialen die gerecycled, upcycled en organisch zijn.
nu-in is een duurzaam kledingmerk. In 2019 heeft een groep vrienden dit merk opgericht met als doel om duurzame kleding betaalbaar te maken voor iedereen. De designs worden samengesteld met materialen die gerecycled, upcycled en organisch zijn.

Wanneer consumenten ingeschreven staan voor de nieuwsbrief van het duurzame kledingmerk nu-in, ontvangen zij elke maand een mail met daarin inspiratie, kortingen en updates over het bedrijf. Ook wordt er elke maand een ‘ontvanger van de maand’ gekozen die een cadeaukaart wint ter waarde van 100 Euro. Op deze manier stimuleert nu-in de loyaliteit van de nieuwsbrief ontvangers. Door simpelweg ingeschreven te zijn voor de nieuwsbrief maakt men al kans om ‘ontvanger van de maand’ te worden. Zelfs wanneer een ontvanger niet ‘ontvanger van de maand is’ wordt diegene bedankt voor het ingeschreven zijn. Zo worden alle ontvangers even kort in het zonnetje gezet en raken zij meer betrokken bij de nieuwsbrieven van nu-in. Dit vergroot de kans dat het aantal bestellingen toeneemt.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events