Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

BNN-vriendenspel

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
4 december 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

BNN-vriendenspel

Het BNN logo
Het BNN logo
BNN
BNN
BNN (Bart’s Neverending Network) is een publieke omroep in Nederland, opgericht op 15 augustus 1997 door Bart de Graaff, Gerard Timmer, Willem de Bois en Frank Timmer, die zich vooral richt op de doelgroepen jongeren en jongvolwassenen tussen 15 en 35 jaar.
BNN (Bart’s Neverending Network) is een publieke omroep in Nederland, opgericht op 15 augustus 1997 door Bart de Graaff, Gerard Timmer, Willem de Bois en Frank Timmer, die zich vooral richt op de doelgroepen jongeren en jongvolwassenen tussen 15 en 35 jaar.
Het BNN logo
Het BNN logo
BNN
BNN
BNN (Bart’s Neverending Network) is een publieke omroep in Nederland, opgericht op 15 augustus 1997 door Bart de Graaff, Gerard Timmer, Willem de Bois en Frank Timmer, die zich vooral richt op de doelgroepen jongeren en jongvolwassenen tussen 15 en 35 jaar.
BNN (Bart’s Neverending Network) is een publieke omroep in Nederland, opgericht op 15 augustus 1997 door Bart de Graaff, Gerard Timmer, Willem de Bois en Frank Timmer, die zich vooral richt op de doelgroepen jongeren en jongvolwassenen tussen 15 en 35 jaar.

BNN geeft haar leden gratis het BNN-vriendenspel. Een hilarisch spel om elkaar beter te leren kennen. Zo maakt BNN wel vrienden!

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 april 2022

Hallo gebak!

Ben je bijna jarig en heb je een account bij Jumbo? Dan ontvang je een mail waarin Jumbo je feliciteert met je verjaardag. Bij het

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 april 2022

Hallo gebak!

Ben je bijna jarig en heb je een account bij Jumbo? Dan ontvang je een mail waarin Jumbo je feliciteert met je verjaardag. Bij het

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events