Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Brievenbuspost van Guts & Gusto

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Lisanne Kooijmans
Lisanne Kooijmans
15 november 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Brievenbuspost van Guts & Gusto

Guts & Gusto
Guts & Gusto
Guts & Gusto is een retailwinkel dat sinds 2007 actief is. Ze hebben een online shop en 8 fysieke winkels door Nederland heen. Ze verkopen kleding, schoenen en accessoires.
Guts & Gusto is een retailwinkel dat sinds 2007 actief is. Ze hebben een online shop en 8 fysieke winkels door Nederland heen. Ze verkopen kleding, schoenen en accessoires.
Guts & Gusto
Guts & Gusto
Guts & Gusto is een retailwinkel dat sinds 2007 actief is. Ze hebben een online shop en 8 fysieke winkels door Nederland heen. Ze verkopen kleding, schoenen en accessoires.
Guts & Gusto is een retailwinkel dat sinds 2007 actief is. Ze hebben een online shop en 8 fysieke winkels door Nederland heen. Ze verkopen kleding, schoenen en accessoires.

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar ‘beste klanten’ bedankt via de post. Klanten ontvingen twee kortingscodes, beide ter waarde van €15,-, op de deurmat. Het idee van Guts & Gusto is dat de klant hiermee iemand anders kan verrassen met de korting en/of samen kunnen gaan winkelen. De korting was online en in de winkel te gebruiken bij een besteding van minimaal €50,-.

 

Lisanne Kooijmans

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events