Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Cadeau bij verlenging lidmaatschap KRO-NCRV

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
8 oktober 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Cadeau bij verlenging lidmaatschap KRO-NCRV

Logo KRO-NCRV
Logo KRO-NCRV
KRO-NCRV
KRO-NCRV
De KRO-NCRV is een Nederlandse televisieomroep. In 2014 zijn de KRO en de NCRV gefuseerd tot KRO-NCRV.
De KRO-NCRV is een Nederlandse televisieomroep. In 2014 zijn de KRO en de NCRV gefuseerd tot KRO-NCRV.
Logo KRO-NCRV
Logo KRO-NCRV
KRO-NCRV
KRO-NCRV
De KRO-NCRV is een Nederlandse televisieomroep. In 2014 zijn de KRO en de NCRV gefuseerd tot KRO-NCRV.
De KRO-NCRV is een Nederlandse televisieomroep. In 2014 zijn de KRO en de NCRV gefuseerd tot KRO-NCRV.

Leden zijn belangrijk voor het bestaan van de omroep KRO-NCRV. Leden waarvan het lidmaatschap bijna afloopt, ontvangen een mail waarin KRO-NCRV hen vraagt om het lidmaatschap te behouden. Hierbij wordt in dit geval een cadeau aangeboden. Leden kunnen hierbij onder andere kiezen voor een Binnenste Buiten theedoekset, het Penoza bordspel of seizoen 8 van de serie Vera.

Mail KRO-NCRV

De mail wordt afgesloten met de voordelen die KRO-NCRV exclusief biedt aan haar leden, zoals het 3x ontvangen van het ledenmagazine Vertel.

Als KRO-NCRV lid:

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events