Loyalty Journey

Coolblue kattenkalender

Loyalty JourneySnapshot 8 oktober 2018
Coolblue kattenkalender
  • Coolblue
  • Kattenkalender
  • Dierendag
  • Goede doel
  • Fans
  • Dierenbescherming

Speciaal voor Dierendag heeft Bol.com dit jaar een nieuw productontwikkeld: de kattenkalender.

De blauwe verpakkingsdozen van Coolblue staan er om bekend dat deze vaak hergebruikt worden, voor bijvoorbeeld een kattenpaleis. Dit bleek onder andere uit de vele foto’s die Coolblue ontvangt van de kattenbazen. Omdat er ook nog veel “dak- en doos-loze” katten zijn heeft Coolblue een aantal van de ontvangen foto’s gebundeld in de speciale kattenkalender. De gehele opbrengt wordt gedoneerd aan de Dierenbescherming. Met deze actie creëert Coolblue nog meer fans, die daardoor zeer waarschijnlijk ook weer loyaal zullen blijven aan Coolblue.

 

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Tags
Delen
Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: