Loyalty Journey

De Jaarcijfers van Picnic

Loyalty JourneySnapshot 9 januari 2020
De Jaarcijfers van Picnic
  • Picnic
  • Nieuwjaar
  • Update
  • Utrecht
  • Supermarkt
  • 2020

De jaarlijkse cijfers van Picnic zijn weer bekend! Dit keer heeft het bedrijf gesegmenteerd per regio. Het jaaroverzicht laat zien hoe vaak er in Utrecht gebruik is gemaakt van Picnic en hoeveel producten er zijn bezorgd.

In 2019 reed Picnic 338 009 kilometer om boodschappen te bezorgen, dat is 30 x heen en weer in Timboektoe!

Picnic

Picnic is een online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in heel Nederland. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Tags
Delen

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: