Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

De Nationale Suikerchallenge

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
6 juni 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

De Nationale Suikerchallenge

Diabetes Fonds
Diabetes Fonds
Het Diabetes Fonds is een Nederlandse stichting die zich actief inzet om diabetes en daardoor veroorzaakte complicaties te voorkomen en te genezen. Ook draagt het Diabetes Fonds bij aan een betere kwaliteit van leven voor mensen met diabetes.
Het Diabetes Fonds is een Nederlandse stichting die zich actief inzet om diabetes en daardoor veroorzaakte complicaties te voorkomen en te genezen. Ook draagt het Diabetes Fonds bij aan een betere kwaliteit van leven voor mensen met diabetes.
Diabetes Fonds
Diabetes Fonds
Het Diabetes Fonds is een Nederlandse stichting die zich actief inzet om diabetes en daardoor veroorzaakte complicaties te voorkomen en te genezen. Ook draagt het Diabetes Fonds bij aan een betere kwaliteit van leven voor mensen met diabetes.
Het Diabetes Fonds is een Nederlandse stichting die zich actief inzet om diabetes en daardoor veroorzaakte complicaties te voorkomen en te genezen. Ook draagt het Diabetes Fonds bij aan een betere kwaliteit van leven voor mensen met diabetes.

Deze week is de Nationale Suiker Challenge gestart, georganiseerd door het Diabetes Fonds. Ruim 30.000 Nederlanders doen mee aan de challenge. Het doel van de challenge is dat we bewust worden van de hoeveelheid suiker die we dagelijks binnenkrijgen.

Na inschrijving krijg je een magazine toegestuurd met allerlei leuke weetjes. Daarnaast krijg je elke dag een e-mail met een motiverende tekst, tips en recepten. Met de dagelijkse e-mails zorgt het Diabetes Fonds er voor dat je je nog meer betrokken voelt bij de challenge en het goede doel.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events