Loyalty Insight

Dunck: Valentijn 2015

De Valentijnsactie van Dunck: een klein presentje voor al haar (oude) klanten.

Loyalty InsightSnapshot 14 februari 2015
Dunck: Valentijn 2015
  • Dunck
  • Bedankje
  • Valentijn
  • Cadeau
  • Klanten
  • Customer Insight

Om al haar oude en huidige klanten te bedanken bracht Dunck hen op Valentijnsdag 2015 persoonlijk een presentje in de vorm van een blik Dunck koeken of een pot met Dunck snoep!

Dunck Loyalty Marketing

Dunck is sinds 2002 de meest complete aanbieder van Loyalty Marketing oplossingen in Nederland en initiatiefnemer van marketing kennisplatform LoyaltyFacts. Dunck adviseert, implementeert en beheert op maat binnen 4 expertisegebieden: Loyalty Strategy, Insight, Program en Journey.

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: