Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Early access bij Fjällräven als nieuwsbrief-VIP

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
10 november 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Early access bij Fjällräven als nieuwsbrief-VIP

FJÄLLRÄVEN
FJÄLLRÄVEN
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.
FJÄLLRÄVEN
FJÄLLRÄVEN
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.
Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.

Alle nieuwsbriefabonnees van het outdoormerk Fjällräven hebben een tijd geleden een e-mail ontvangen waarmee zij early access kregen tot de lancering van een nieuwe rugzak, de Känken Me. Via een mail werden abonnees als eersten op de hoogte gebracht van de komst van het nieuwe product. Ook werd in dezelfde mail vermeld dat abonnees een speciale link zouden ontvangen op de dag van de lancering. Via die link konden zij als VIP’s met voorrang de nieuwe rugzak aanschaffen. De titel van de mail luidde: ‘Eerdere VIP toegang‘. Hiermee heeft Fjällräven aan haar nieuwsbriefabonnees laten weten hen als VIP’s te beschouwen.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events