Loyalty Journey

Early access bij Fjällräven als nieuwsbrief-VIP

Loyalty JourneySnapshot 10 november 2021
Early access bij Fjällräven als nieuwsbrief-VIP
  • Fjällräven
  • Kanken Me
  • Outdoor
  • Rugzak
  • Personaliseren
  • Early Access

Alle nieuwsbriefabonnees van het outdoormerk Fjällräven hebben een tijd geleden een e-mail ontvangen waarmee zij early access kregen tot de lancering van een nieuwe rugzak, de Känken Me. Via een mail werden abonnees als eersten op de hoogte gebracht van de komst van het nieuwe product. Ook werd in dezelfde mail vermeld dat abonnees een speciale link zouden ontvangen op de dag van de lancering. Via die link konden zij als VIP’s met voorrang de nieuwe rugzak aanschaffen. De titel van de mail luidde: ‘Eerdere VIP toegang‘. Hiermee heeft Fjällräven aan haar nieuwsbriefabonnees laten weten hen als VIP’s te beschouwen.

Fjällräven

Fjällräven is een Zweeds outdoormerk, welke is opgericht in 1960. Fjällräven verkoopt items van kleding en jassen tot rugtassen. Het populairste item is de Känken tas. Dit product is sinds 1978 op de markt.

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: