fbpx
Loyalty Journey

Een cadeautje van Team Kappers

Loyalty JourneySnapshot 16 november 2020
Een cadeautje van Team Kappers
  • Kapper
  • Boodschap
  • Retentie
  • Cadeau
  • Missen
  • Mail

Team Kappers stuurt haar klanten een mailtje met de boodschap dat zij worden gemist. Klanten die de kapperszaak al een tijd niet meer hebben bezocht ontvangen deze mail. In de mail wordt extra benadrukt dat Team Kappers niets liever doet dan het mooi maken van het haar van haar klanten.

Om herhaalbezoek nog aantrekkelijker te maken, ontvangt de klant een cadeaubon ter waarde van €10,-, wanneer hij/zij online een afspraak maakt. Team Kappers hoopt hiermee retentie te stimuleren.

Team Kappers

Team Kappers is een kapsalon met vestigingen door heel Nederland.

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: