Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een cadeautje van Team Kappers

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
16 november 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een cadeautje van Team Kappers

Team Kappers
Team Kappers
Team Kappers is een kapsalon met vestigingen door heel Nederland.
Team Kappers is een kapsalon met vestigingen door heel Nederland.
Team Kappers
Team Kappers
Team Kappers is een kapsalon met vestigingen door heel Nederland.
Team Kappers is een kapsalon met vestigingen door heel Nederland.

Team Kappers stuurt haar klanten een mailtje met de boodschap dat zij worden gemist. Klanten die de kapperszaak al een tijd niet meer hebben bezocht ontvangen deze mail. In de mail wordt extra benadrukt dat Team Kappers niets liever doet dan het mooi maken van het haar van haar klanten.

Om herhaalbezoek nog aantrekkelijker te maken, ontvangt de klant een cadeaubon ter waarde van €10,-, wanneer hij/zij online een afspraak maakt. Team Kappers hoopt hiermee retentie te stimuleren.

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 april 2024

WE IS ME

Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3 jaar lidmaatschap.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 april 2024

Smaakvolle loyaliteit bij Crisp

Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.