Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een gezond gebaar van de Hartstichting

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
17 februari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een gezond gebaar van de Hartstichting

Nederlandse Hartstichting
Nederlandse Hartstichting
De Hartstichting is een Nederlandse charitatieve organisatie dat zich inzet voor het oplossen van hart- en vaatziekten.
De Hartstichting is een Nederlandse charitatieve organisatie dat zich inzet voor het oplossen van hart- en vaatziekten.
Nederlandse Hartstichting
Nederlandse Hartstichting
De Hartstichting is een Nederlandse charitatieve organisatie dat zich inzet voor het oplossen van hart- en vaatziekten.
De Hartstichting is een Nederlandse charitatieve organisatie dat zich inzet voor het oplossen van hart- en vaatziekten.

Donateurs die de Hartstichting afgelopen jaar hebben gesteund ontvangen een persoonlijk kaartje. In het kaartje staat een verrassing: toegang tot een digitaal wandelmagazine en een gratis ticket voor de Hartstocht. De Hartstocht is een wandeltocht die de Hartstichting organiseert, waarbij mensen worden aangemoedigd om ook tijdens de coronacrisis voldoende te blijven bewegen. Met deze gezonde boodschap wil de Hartstichting haar donateurs bedanken voor hun steun en hen de mogelijkheid bieden om gratis mee te doen aan de wandeltocht.


Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events