Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een spetterende WWF-felicitatie

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
21 november 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een spetterende WWF-felicitatie

WWF
WWF
Het World Wildlife Fund is met ruim vijf miljoen donateurs de grootste natuurbeschermende organisatie ter wereld. Het is onder meer bekend van het jaarlijkse evenement ‘Earth Hour’, het Living Planet Report en hun typerende symbool: de reuzenpanda.
Het World Wildlife Fund is met ruim vijf miljoen donateurs de grootste natuurbeschermende organisatie ter wereld. Het is onder meer bekend van het jaarlijkse evenement ‘Earth Hour’, het Living Planet Report en hun typerende symbool: de reuzenpanda.
WWF
WWF
Het World Wildlife Fund is met ruim vijf miljoen donateurs de grootste natuurbeschermende organisatie ter wereld. Het is onder meer bekend van het jaarlijkse evenement ‘Earth Hour’, het Living Planet Report en hun typerende symbool: de reuzenpanda.
Het World Wildlife Fund is met ruim vijf miljoen donateurs de grootste natuurbeschermende organisatie ter wereld. Het is onder meer bekend van het jaarlijkse evenement ‘Earth Hour’, het Living Planet Report en hun typerende symbool: de reuzenpanda.

Nog niet toegezongen op je verjaardag? Niet getreurd, het WWF heeft een mooie compilatie van zingende walvissen voor je klaarstaan! Als donateur word je door het Wereld Natuur Fonds op deze manier persoonlijk gefeliciteerd én krijg je als jarige korting op hun gehele webshop. Wil je ook nog trakteren? Via dezelfde mail kan je gemakkelijk jouw verjaardagsgeld doneren aan dit goede doel.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.