Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een spetterende WWF-felicitatie

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
21 november 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een spetterende WWF-felicitatie

WWF
WWF
Het World Wildlife Fund is met ruim vijf miljoen donateurs de grootste natuurbeschermende organisatie ter wereld. Het is onder meer bekend van het jaarlijkse evenement ‘Earth Hour’, het Living Planet Report en hun typerende symbool: de reuzenpanda.
Het World Wildlife Fund is met ruim vijf miljoen donateurs de grootste natuurbeschermende organisatie ter wereld. Het is onder meer bekend van het jaarlijkse evenement ‘Earth Hour’, het Living Planet Report en hun typerende symbool: de reuzenpanda.
WWF
WWF
Het World Wildlife Fund is met ruim vijf miljoen donateurs de grootste natuurbeschermende organisatie ter wereld. Het is onder meer bekend van het jaarlijkse evenement ‘Earth Hour’, het Living Planet Report en hun typerende symbool: de reuzenpanda.
Het World Wildlife Fund is met ruim vijf miljoen donateurs de grootste natuurbeschermende organisatie ter wereld. Het is onder meer bekend van het jaarlijkse evenement ‘Earth Hour’, het Living Planet Report en hun typerende symbool: de reuzenpanda.

Nog niet toegezongen op je verjaardag? Niet getreurd, het WWF heeft een mooie compilatie van zingende walvissen voor je klaarstaan! Als donateur word je door het Wereld Natuur Fonds op deze manier persoonlijk gefeliciteerd én krijg je als jarige korting op hun gehele webshop. Wil je ook nog trakteren? Via dezelfde mail kan je gemakkelijk jouw verjaardagsgeld doneren aan dit goede doel.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events