Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Alco Woudenberg
Alco Woudenberg
23 september 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een verrassend welkomstcadeau van Otto

Otto
Otto
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.
Otto
Otto
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.
Otto is een Nederlandse webshop en behoort tot de Duitse Otto Group. Otto heeft tot nu toe ruim 650.000 producten van 2.500 verschillende merken. De webshop heeft een breed assortiment, ze verkopen onder andere kleiden, elektrische apparaten en meubels.

 

De webshop Otto heeft oog voor haar nieuwe klanten blijkt uit haar welkomstmail.  Nadat een klant zich heeft geregistreerd ontvangt deze een mooie korting in de mailbox. De mail bevat een kortingscode die de klant kan verzilveren bij een eerste aankoop. Een warm welkom waar de portemonnee blij mee is!

Alco Woudenberg

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events