Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een warm welkom voelt als thuiskomen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
27 december 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een warm welkom voelt als thuiskomen

VTwonen
VTwonen
vtwonen biedt wooninspiratie voor in en rondom huis, stylingtips, DIY-ideeën. Het bedrijf is in winkels, online en op tv te vinden en hebben ruim 50.000 woonproducten in de shop om mooi te wonen.
vtwonen biedt wooninspiratie voor in en rondom huis, stylingtips, DIY-ideeën. Het bedrijf is in winkels, online en op tv te vinden en hebben ruim 50.000 woonproducten in de shop om mooi te wonen.
VTwonen
VTwonen
vtwonen biedt wooninspiratie voor in en rondom huis, stylingtips, DIY-ideeën. Het bedrijf is in winkels, online en op tv te vinden en hebben ruim 50.000 woonproducten in de shop om mooi te wonen.
vtwonen biedt wooninspiratie voor in en rondom huis, stylingtips, DIY-ideeën. Het bedrijf is in winkels, online en op tv te vinden en hebben ruim 50.000 woonproducten in de shop om mooi te wonen.

Mensen die zich inschrijven voor de nieuwsbrief van vtwonen ontvangen een welkomstmail. De mail is bedoeld als warm welkom, zodat de nieuwe inschrijvers ‘zich meteen thuis voelen’. Dit is een mooie verwijzing naar wat vtwonen aanbiedt. Het warme welkom bestaat uit een kortingscode waarmee de nieuwe inschrijvers € 10,- korting ontvangen bij de eerstvolgende aankoop. Via de welkomstmail kan doorgeklikt worden naar verschillende productgroepen om de € 10,- direct te verzilveren.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events