Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een welkomstbericht van de Mol

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Nienke Oude Vrielink
Nienke Oude Vrielink
23 Februari 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een welkomstbericht van de Mol

AvroTros
AvroTros
AvroTros is een Nederlandse publieke omroep die in 2014 is ontstaan vanuit een fusie van Avro en Tros. Alle bestaande programma’s worden al sinds 7 september 2014 uitgezonden onder de naam AVROTROS. Inmiddels hebben ze een hele lijst aan programma’s die onder hun naam hangen, waaronder het Gouden Televizier- Ring Gala, Ik vertrek en Wie Is De Mol?
AvroTros is een Nederlandse publieke omroep die in 2014 is ontstaan vanuit een fusie van Avro en Tros. Alle bestaande programma’s worden al sinds 7 september 2014 uitgezonden onder de naam AVROTROS. Inmiddels hebben ze een hele lijst aan programma’s die onder hun naam hangen, waaronder het Gouden Televizier- Ring Gala, Ik vertrek en Wie Is De Mol?
AvroTros
AvroTros
AvroTros is een Nederlandse publieke omroep die in 2014 is ontstaan vanuit een fusie van Avro en Tros. Alle bestaande programma’s worden al sinds 7 september 2014 uitgezonden onder de naam AVROTROS. Inmiddels hebben ze een hele lijst aan programma’s die onder hun naam hangen, waaronder het Gouden Televizier- Ring Gala, Ik vertrek en Wie Is De Mol?
AvroTros is een Nederlandse publieke omroep die in 2014 is ontstaan vanuit een fusie van Avro en Tros. Alle bestaande programma’s worden al sinds 7 september 2014 uitgezonden onder de naam AVROTROS. Inmiddels hebben ze een hele lijst aan programma’s die onder hun naam hangen, waaronder het Gouden Televizier- Ring Gala, Ik vertrek en Wie Is De Mol?

Het Avrotros programma Wie is de Mol? is sinds het eerste seizoen in 2000 op de buis verscheen een grote hit. Het recept is simpel en algemeen bekend: een groep kandidaten probeert met verschillende opdrachten geld te verdienen, maar wordt hierbij gehinderd door een anonieme mol waarvan ze de identiteit moeten achterhalen. Elk jaar zitten miljoenen mensen weer op zaterdagavond voor de buis om de mol te ontmaskeren. Om de grote schare loyale fans, ook wel molloten genoemd, bij het programma te betrekken is het merk de afgelopen jaren uitgebreid met een interactieve website, livefinale en een eigen Wie is de Mol? app.

 

Wie is de Mol App

De Wie is de Mol? app is door de makers van het programma speciaal voor loyale fans ontwikkeld. Deze app geeft je alle updates over het spel, leert je de kandidaten kennen en geeft je de kans om zelf de identiteit van de Mol te achterhalen door punten in te zetten op de meest verdachte kandidaten.

 

Nadat je de Wie Is De Mol? app hebt gedownload ontvang je direct een welkomstbericht in je mailbox! Hiermee wil AvroTros een blijk van waardering geven aan de trouwe kijkers van het programma. Ook is dit een leuke manier om te connecten met vrienden en onderling tegen elkaar te strijden!

 

 

Nienke Oude Vrielink

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.