Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Shanea van Doorn
Shanea van Doorn
23 november 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Drs. Leenarts
Drs. Leenarts
Marjolein Leenarts (dermatoloog) is in 2015 begonnen met het ontwikkelen van haar eigen no-nonsense huidverzorging. De producten bevatten geen parfum en alcohol, maar uitsluitend ingrediënten waarvan bewezen is dat ze echt wat doen voor de huid. Naast gezichts- en lichaamsverzorgingsproducten, verkoopt Drs. Leenarts ook producten speciaal voor baby en kind.
Marjolein Leenarts (dermatoloog) is in 2015 begonnen met het ontwikkelen van haar eigen no-nonsense huidverzorging. De producten bevatten geen parfum en alcohol, maar uitsluitend ingrediënten waarvan bewezen is dat ze echt wat doen voor de huid. Naast gezichts- en lichaamsverzorgingsproducten, verkoopt Drs. Leenarts ook producten speciaal voor baby en kind.
Drs. Leenarts
Drs. Leenarts
Marjolein Leenarts (dermatoloog) is in 2015 begonnen met het ontwikkelen van haar eigen no-nonsense huidverzorging. De producten bevatten geen parfum en alcohol, maar uitsluitend ingrediënten waarvan bewezen is dat ze echt wat doen voor de huid. Naast gezichts- en lichaamsverzorgingsproducten, verkoopt Drs. Leenarts ook producten speciaal voor baby en kind.
Marjolein Leenarts (dermatoloog) is in 2015 begonnen met het ontwikkelen van haar eigen no-nonsense huidverzorging. De producten bevatten geen parfum en alcohol, maar uitsluitend ingrediënten waarvan bewezen is dat ze echt wat doen voor de huid. Naast gezichts- en lichaamsverzorgingsproducten, verkoopt Drs. Leenarts ook producten speciaal voor baby en kind.

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf noemt. In deze welkomstmail geeft de dermatoloog 10% korting op alle huidverzorgingsproducten in haar webshop cadeau. Zo wordt de huid blij gemaakt met producten zonder parfum en alcohol, met korting! Via de welkomstmail kan doorgeklikt worden naar website, waar je gelijk je 10% korting kan verzilveren.

 

Shanea van Doorn

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events