Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

ELLE fashionkaart

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
31 augustus 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

ELLE fashionkaart

Elle
Elle
Elle is een maandelijks verschijnend modetijdschrift en werd in 1945 in Frankrijk opgericht door Pierre Lazareff en zijn vrouw Hélène Gordon. De eerste Nederlandse editie van Elle verschijnt sinds september 1989. ELLE wordt uitgegeven door Hearst Magazines in Amsterdam.
Elle is een maandelijks verschijnend modetijdschrift en werd in 1945 in Frankrijk opgericht door Pierre Lazareff en zijn vrouw Hélène Gordon. De eerste Nederlandse editie van Elle verschijnt sinds september 1989. ELLE wordt uitgegeven door Hearst Magazines in Amsterdam.
Elle
Elle
Elle is een maandelijks verschijnend modetijdschrift en werd in 1945 in Frankrijk opgericht door Pierre Lazareff en zijn vrouw Hélène Gordon. De eerste Nederlandse editie van Elle verschijnt sinds september 1989. ELLE wordt uitgegeven door Hearst Magazines in Amsterdam.
Elle is een maandelijks verschijnend modetijdschrift en werd in 1945 in Frankrijk opgericht door Pierre Lazareff en zijn vrouw Hélène Gordon. De eerste Nederlandse editie van Elle verschijnt sinds september 1989. ELLE wordt uitgegeven door Hearst Magazines in Amsterdam.

Speciaal voor haar abonnees worden er door ELLE unieke fashionkaarten gemaakt. Hierop worden exclusieve beelden van ELLE weergegeven. De speciale collectors kaarten vinden abonnees vanaf ELLE’s septembernummer elke maand kosteloos terug bij hun ELLE magazine.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events