Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Etos is jarig!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
3 september 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Etos is jarig!

Etos logo
Etos logo
Etos
Etos
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.
Etos logo
Etos logo
Etos
Etos
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.
Etos is een drogisterijketen met de visie persoonlijke verzorging bereikbaar te maken voor iedereen in Nederland. Het assortiment bestaat uit gezondheids-, lichaamsverzorging-, baby- en beautyproducten, aangeboden in A-merk en een eigen merk.

Hoera, Etos is 100 jaar! Het bedrijf viert dit graag met haar klanten en stuurt daarom een e-mail met leuke feiten. Wist jij bijvoorbeeld dat Etos in 1919 is begonnen met het verkopen van brood en eenvoudige levensmiddelen? En dat zij in 1976 zelfs een Etos tankstation hebben geopend! Naast de tijdlijn maakt 1 op de 100 klanten kans om gratis te shoppen

 

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events