Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Exclusief bewaarnummer voor Donald Duck abonnees

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
16 juni 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Exclusief bewaarnummer voor Donald Duck abonnees

Sanoma
Sanoma
Donald Duck is een Nederlands tijdschrift welke wekelijks verschijnend. Het bevat stripverhalen van Walt Disney-figuren, met name Donald Duck. Het weekblad wordt uitgegeven in de Benelux door Sanoma Uitgevers. Zij maken deel uit van Sanoma Group, een media- en educatiebedrijf dat informatie en entertainment verzorgt in een diverse Europese landen.
Donald Duck is een Nederlands tijdschrift welke wekelijks verschijnend. Het bevat stripverhalen van Walt Disney-figuren, met name Donald Duck. Het weekblad wordt uitgegeven in de Benelux door Sanoma Uitgevers. Zij maken deel uit van Sanoma Group, een media- en educatiebedrijf dat informatie en entertainment verzorgt in een diverse Europese landen.
Sanoma
Sanoma
Donald Duck is een Nederlands tijdschrift welke wekelijks verschijnend. Het bevat stripverhalen van Walt Disney-figuren, met name Donald Duck. Het weekblad wordt uitgegeven in de Benelux door Sanoma Uitgevers. Zij maken deel uit van Sanoma Group, een media- en educatiebedrijf dat informatie en entertainment verzorgt in een diverse Europese landen.
Donald Duck is een Nederlands tijdschrift welke wekelijks verschijnend. Het bevat stripverhalen van Walt Disney-figuren, met name Donald Duck. Het weekblad wordt uitgegeven in de Benelux door Sanoma Uitgevers. Zij maken deel uit van Sanoma Group, een media- en educatiebedrijf dat informatie en entertainment verzorgt in een diverse Europese landen.

Voor Donald Duck abonnees was het vorige week dubbel feest! Naast het reguliere blad, lag er bij abonnees ook een Donald Duck bewaarnummer op de deurmat. Dit unieke nummer, welke helemaal in het teken staat van Duckstads dapperste drieling, is niet in de winkel te verkrijgen en dus exclusief voor abonnees.

 

 

Bovendien ontvang je als abonnee van Donald Duck naast bewaarnummers een paar keer per jaar een speciaal Donald Duck cadeautje bij je nummer.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events