Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Excuses van FC Utrecht

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 mei 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Excuses van FC Utrecht

FC Utrecht
FC Utrecht
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.
FC Utrecht
FC Utrecht
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.
Een Nederlandse betaaldvoetbalclub die stadion Galgenwaard als thuisbasis heeft. De club werd in 1970 werd opgericht uit een fusie tussen Elinkwijk, DOS en Velox.

FC Utrecht verstuurde een verkeerde mail. Hierin stond namelijk dat de ontvanger onlangs Seizoenkaarthouder is geworden. Echter is de ontvanger al meerder jaren Seizoenkaarthouder. Gelukkig kwam FC Utrecht snel achter de misser en werd er een excuusmail verstuurd met de titel “Sorry!”.  Als goedmakertje werd er een gratis ticket voor de thuiswedstrijd voor de week erop aangeboden.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events