Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Excuses van PostNL

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
30 juli 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Excuses van PostNL

PostNL
PostNL
PostNL verzorgt de verzending van de post en pakketten in de Benelux, Duitsland, Italië en het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast voorziet Spring Global Mail de zakelijke klanten van oplossingen met cross-border post, pakketjes en pakjes.
PostNL verzorgt de verzending van de post en pakketten in de Benelux, Duitsland, Italië en het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast voorziet Spring Global Mail de zakelijke klanten van oplossingen met cross-border post, pakketjes en pakjes.
PostNL
PostNL
PostNL verzorgt de verzending van de post en pakketten in de Benelux, Duitsland, Italië en het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast voorziet Spring Global Mail de zakelijke klanten van oplossingen met cross-border post, pakketjes en pakjes.
PostNL verzorgt de verzending van de post en pakketten in de Benelux, Duitsland, Italië en het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast voorziet Spring Global Mail de zakelijke klanten van oplossingen met cross-border post, pakketjes en pakjes.

Door stakingen van zelfstandige pakketchauffeurs bij PostNL werd 20% van de pakketjes niet op tijd bezorgd. Pakketjes die niet bezorgd konden worden liepen een vertraging op van één of meerdere dagen. PostNL heeft haar excuses aangeboden aan alle ontvangers die langer dan normaal moesten wachten op hun pakketje. De ontvangers mogen gratis een tijdschrift naar keuze uitzoeken als goedmakertje.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events