Loyalty Strategy

Excuses van PostNL

Juli 2015

Excuses van PostNL
  • PostNL
  • Staking
  • Pakketjes vertraagd
  • Excuses
  • Cadeautje
  • Tijdschrift

Door stakingen van zelfstandige pakketchauffeurs bij PostNL werd 20% van de pakketjes niet op tijd bezorgd. Pakketjes die niet bezorgd konden worden liepen een vertraging op van één of meerdere dagen. PostNL heeft haar excuses aangeboden aan alle ontvangers die langer dan normaal moesten wachten op hun pakketje. De ontvangers mogen gratis een tijdschrift naar keuze uitzoeken als goedmakertje.

 

PostNL

PostNL verzorgt de verzending van de post en pakketten in de Benelux, Duitsland, Italië en het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast voorziet Spring Global Mail de zakelijke klanten van oplossingen met cross-border post, pakketjes en pakjes.

 

Sanne van Wijk
Dunck

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: