Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Fijn dat u meehelpt

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
2 maart 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Fijn dat u meehelpt

VOGELBESCHERMING
VOGELBESCHERMING
Vogelbescherming Nederland komt op voor in het wild levende vogels en hun leefgebieden. In Nederland en wereldwijd. Samen met mensen die bescherming van vogels en natuur belangrijk vinden. Zo dragen ze bij aan het behoud van de natuur en aan een leefbare wereld.
Vogelbescherming Nederland komt op voor in het wild levende vogels en hun leefgebieden. In Nederland en wereldwijd. Samen met mensen die bescherming van vogels en natuur belangrijk vinden. Zo dragen ze bij aan het behoud van de natuur en aan een leefbare wereld.
VOGELBESCHERMING
VOGELBESCHERMING
Vogelbescherming Nederland komt op voor in het wild levende vogels en hun leefgebieden. In Nederland en wereldwijd. Samen met mensen die bescherming van vogels en natuur belangrijk vinden. Zo dragen ze bij aan het behoud van de natuur en aan een leefbare wereld.
Vogelbescherming Nederland komt op voor in het wild levende vogels en hun leefgebieden. In Nederland en wereldwijd. Samen met mensen die bescherming van vogels en natuur belangrijk vinden. Zo dragen ze bij aan het behoud van de natuur en aan een leefbare wereld.

DE VOGELBESCHERMING BEDANKT HAAR LEDEN

Onlangs stuurde de Vogelbescherming aan haar leden een brief om hen te bedanken voor de steun die zij bieden. In de brief wordt kort toegelicht hoe de steun van de leden heeft bijgedragen aan stappen die gemaakt zijn door de Vogelbescherming en welke vogels aankomend jaar de aandacht van de Vogelbescherming krijgen.

 

Daarnaast hebben ze een folder en een ledenpas bijgesloten. De folder verschaft informatie over de progressie die de Vogelbescherming heeft gemaakt in 2016 en hoe ze dit gaan voortzetten in 2017. Tevens wordt de focus van de Vogelbescherming uitvoerig besproken: weidevogels. Bovenaan de brief is de ledenpas geplakt: teken voor de betrokkenheid bij de bescherming van vogels.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events