Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Foodora ziet je graag terug

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
18 juli 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Foodora ziet je graag terug

Foodora
Foodora
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.
Foodora
Foodora
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.
Foodora is een maaltijdbezorgservice die in Berlijn, Duitsland gevestigd is en in 10 landen wereldwijd actief is: Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Finland, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk en Zweden. Ze zijn gespecialiseerd in de bezorging van gerechten van restaurants die zelf geen bezorgservice hebben. De meeste bestellingen worden per fiets bezorgd.

Als je ooit eten hebt besteld bij Foodora en dit lange tijd niet meer gedaan hebt, dan stuurt Foodora je een brief. De kern van de brief: ‘We zien je graag terug en trakteren daarom op €3,-‘. Via een persoonlijke code die onderaan de brief gegeven wordt, kun je €3,- korting krijgen op je volgende bestelling bij Foodora, mits het een bestelling van minimaal €15,- is.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events