Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Geef je kledingkast een update

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
25 maart 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Geef je kledingkast een update

Levi’s
Levi’s
Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren en sloeg direct aan bij alle lagen van de bevolking. Men werkte er niet alleen in, maar leefde er echt in. Levi’s-jeans zijn meer dan alleen een kledingstuk. Hiermee is Levi Strauss & Co. een van ’s werelds grootste kledingbedrijven en wereldleider op het gebied van jeans geworden. Ze hebben verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.
Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren en sloeg direct aan bij alle lagen van de bevolking. Men werkte er niet alleen in, maar leefde er echt in. Levi’s-jeans zijn meer dan alleen een kledingstuk. Hiermee is Levi Strauss & Co. een van ’s werelds grootste kledingbedrijven en wereldleider op het gebied van jeans geworden. Ze hebben verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.
Levi’s
Levi’s
Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren en sloeg direct aan bij alle lagen van de bevolking. Men werkte er niet alleen in, maar leefde er echt in. Levi’s-jeans zijn meer dan alleen een kledingstuk. Hiermee is Levi Strauss & Co. een van ’s werelds grootste kledingbedrijven en wereldleider op het gebied van jeans geworden. Ze hebben verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.
Immigrant Levi Strauss ontdekte tijdens zijn werk een behoefte bij hard werkende mensen: kleding die gemaakt is om alles te verduren. Samen met kleermaker Jacob Davis zorgde Levi voor de eerste waist overalls in 1873. De ‘spijkerbroek’ was geboren en sloeg direct aan bij alle lagen van de bevolking. Men werkte er niet alleen in, maar leefde er echt in. Levi’s-jeans zijn meer dan alleen een kledingstuk. Hiermee is Levi Strauss & Co. een van ’s werelds grootste kledingbedrijven en wereldleider op het gebied van jeans geworden. Ze hebben verkopen hun producten wereldwijd in meer dan 100 landen en hebben zo’n 500 eigen winkels.

Ben je member en heb je al een tijdje niet meer gewinkeld bij Levi’s? Dan kan je dit mailtje van Levi’s verwachten. In de e-mail laat Levi’s zien hoeveel punten je al hebt verdiend en welke korting je daarmee krijgt. Dat is toch weer een mooi excuus om je kledingkast een update te geven!

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events