Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Gelukswensen van Greenpeace

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Alco Woudenberg
Alco Woudenberg
20 januari 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Gelukswensen van Greenpeace

Greenpeace
Greenpeace
Greenpeace is een wereldwijde, onafhankelijke milieuorganisatie die zich sinds 1971 inzet voor het tegengaan van klimaatverandering en het behoud van biodiversiteit.
Greenpeace is een wereldwijde, onafhankelijke milieuorganisatie die zich sinds 1971 inzet voor het tegengaan van klimaatverandering en het behoud van biodiversiteit.
Greenpeace
Greenpeace
Greenpeace is een wereldwijde, onafhankelijke milieuorganisatie die zich sinds 1971 inzet voor het tegengaan van klimaatverandering en het behoud van biodiversiteit.
Greenpeace is een wereldwijde, onafhankelijke milieuorganisatie die zich sinds 1971 inzet voor het tegengaan van klimaatverandering en het behoud van biodiversiteit.

Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week voorafgaand aan jouw verjaardag stuurt de milieuorganisatie je een feestelijke mail om alvast in de sferen te komen. Naast dat je van harte wordt gefeliciteerd maakt de directeur ook gebruik van het moment om je te bedanken voor je steun. Daarnaast doet Greenpeace een voorstel om dit jaar eens NIKS te vragen, een symbolisch cadeau waarmee er een bijdrage wordt gedaan aan de missie van de organisatie. Een overweging waard na dit hartverwarmende mailmoment!

 

Alco Woudenberg

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.