Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

HelloFresh mist je!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
20 oktober 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

HelloFresh mist je!

HelloFresh
HelloFresh
HelloFresh heeft een divers assortiment met groente- en fruitboxen. Elke week ontwikkelt HelloFresh gezonde en lekkere recepten die een gebalanceerd en gevarieerd voedingspatroon garanderen. Als lid van HelloFresh kun je elke week een box naar keuze bestellen. De box boordevol boodschappen voor drie of vijf maaltijden inclusief recepten wordt gratis thuisbezorgd en binnen 30 minuten zet je een gezonde maaltijd op tafel.
HelloFresh heeft een divers assortiment met groente- en fruitboxen. Elke week ontwikkelt HelloFresh gezonde en lekkere recepten die een gebalanceerd en gevarieerd voedingspatroon garanderen. Als lid van HelloFresh kun je elke week een box naar keuze bestellen. De box boordevol boodschappen voor drie of vijf maaltijden inclusief recepten wordt gratis thuisbezorgd en binnen 30 minuten zet je een gezonde maaltijd op tafel.
HelloFresh
HelloFresh
HelloFresh heeft een divers assortiment met groente- en fruitboxen. Elke week ontwikkelt HelloFresh gezonde en lekkere recepten die een gebalanceerd en gevarieerd voedingspatroon garanderen. Als lid van HelloFresh kun je elke week een box naar keuze bestellen. De box boordevol boodschappen voor drie of vijf maaltijden inclusief recepten wordt gratis thuisbezorgd en binnen 30 minuten zet je een gezonde maaltijd op tafel.
HelloFresh heeft een divers assortiment met groente- en fruitboxen. Elke week ontwikkelt HelloFresh gezonde en lekkere recepten die een gebalanceerd en gevarieerd voedingspatroon garanderen. Als lid van HelloFresh kun je elke week een box naar keuze bestellen. De box boordevol boodschappen voor drie of vijf maaltijden inclusief recepten wordt gratis thuisbezorgd en binnen 30 minuten zet je een gezonde maaltijd op tafel.

Consumenten die al een tijdje geen HelloFresh Box meer hebben besteld krijgen een incentive met o.a. de gerechten van volgende week, een kortingscode voor de eerst volgende bestelling en de nieuwe HelloFresh-app.  Een leuke manier om klanten mee terug te winnen. Eet jij volgende week weer mee?

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.