Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

HelloFresh mist je!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
20 oktober 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

HelloFresh mist je!

HelloFresh
HelloFresh
HelloFresh heeft een divers assortiment met groente- en fruitboxen. Elke week ontwikkelt HelloFresh gezonde en lekkere recepten die een gebalanceerd en gevarieerd voedingspatroon garanderen. Als lid van HelloFresh kun je elke week een box naar keuze bestellen. De box boordevol boodschappen voor drie of vijf maaltijden inclusief recepten wordt gratis thuisbezorgd en binnen 30 minuten zet je een gezonde maaltijd op tafel.
HelloFresh heeft een divers assortiment met groente- en fruitboxen. Elke week ontwikkelt HelloFresh gezonde en lekkere recepten die een gebalanceerd en gevarieerd voedingspatroon garanderen. Als lid van HelloFresh kun je elke week een box naar keuze bestellen. De box boordevol boodschappen voor drie of vijf maaltijden inclusief recepten wordt gratis thuisbezorgd en binnen 30 minuten zet je een gezonde maaltijd op tafel.
HelloFresh
HelloFresh
HelloFresh heeft een divers assortiment met groente- en fruitboxen. Elke week ontwikkelt HelloFresh gezonde en lekkere recepten die een gebalanceerd en gevarieerd voedingspatroon garanderen. Als lid van HelloFresh kun je elke week een box naar keuze bestellen. De box boordevol boodschappen voor drie of vijf maaltijden inclusief recepten wordt gratis thuisbezorgd en binnen 30 minuten zet je een gezonde maaltijd op tafel.
HelloFresh heeft een divers assortiment met groente- en fruitboxen. Elke week ontwikkelt HelloFresh gezonde en lekkere recepten die een gebalanceerd en gevarieerd voedingspatroon garanderen. Als lid van HelloFresh kun je elke week een box naar keuze bestellen. De box boordevol boodschappen voor drie of vijf maaltijden inclusief recepten wordt gratis thuisbezorgd en binnen 30 minuten zet je een gezonde maaltijd op tafel.

Consumenten die al een tijdje geen HelloFresh Box meer hebben besteld krijgen een incentive met o.a. de gerechten van volgende week, een kortingscode voor de eerst volgende bestelling en de nieuwe HelloFresh-app.  Een leuke manier om klanten mee terug te winnen. Eet jij volgende week weer mee?

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events