Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

HelloFresh kookt in 2022 graag weer met je verder

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
17 januari 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

HelloFresh kookt in 2022 graag weer met je verder

HelloFresh
HelloFresh
HelloFresh is een internationaal opererend bedrijf dat verse maaltijdboxen aan huis bezorgt. De ingrediënten zijn zorgvuldig uitgekozen en de recepten voldoen aan de richtlijnen van gezonde voeding van het Voedingscentrum.
HelloFresh is een internationaal opererend bedrijf dat verse maaltijdboxen aan huis bezorgt. De ingrediënten zijn zorgvuldig uitgekozen en de recepten voldoen aan de richtlijnen van gezonde voeding van het Voedingscentrum.
HelloFresh
HelloFresh
HelloFresh is een internationaal opererend bedrijf dat verse maaltijdboxen aan huis bezorgt. De ingrediënten zijn zorgvuldig uitgekozen en de recepten voldoen aan de richtlijnen van gezonde voeding van het Voedingscentrum.
HelloFresh is een internationaal opererend bedrijf dat verse maaltijdboxen aan huis bezorgt. De ingrediënten zijn zorgvuldig uitgekozen en de recepten voldoen aan de richtlijnen van gezonde voeding van het Voedingscentrum.

HelloFresh viert het begin van het nieuwe jaar met een bijzondere actie voor oud-abonnees. Door oud-abonnees 50% én 3x 25% korting aan te bieden op 4 boxen, spoort HelloFresh hen aan om weer mee te koken en de goede eetgewoonten weer op te pakken. Met de campagne hoopt de leverancier van maaltijdboxen verloren abonnees weer terug te winnen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events