Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Het cliniclowns effect

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
24 juni 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Het cliniclowns effect

Cliniclowns
Cliniclowns
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.
Cliniclowns
Cliniclowns
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.
Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.

Jaarlijks krijgen donateurs van de Cliniclowns een jaaroverzicht. Bovendien ontvangen zij het donateursblad van de CliniClowns: Lach. Het magazine biedt doorkijkjes in de wereld van CliniClowns. Dit heeft als doel om de binding en loyaliteit te vergroten, donateurs te informeren over concrete resultaten, het aanzetten tot actie en interactie en het realiseren van respons, en werven van fondsen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.