fbpx
Loyalty Journey

Het cliniclowns effect

Het cliniclowns effect
  • Plezier
  • Jaaroverzicht
  • Afleiding
  • Kinderen
  • Verassing
  • Update

Jaarlijks krijgen donateurs van de Cliniclowns een jaaroverzicht. Bovendien ontvangen zij het donateursblad van de CliniClowns: Lach. Het magazine biedt doorkijkjes in de wereld van CliniClowns. Dit heeft als doel om de binding en loyaliteit te vergroten, donateurs te informeren over concrete resultaten, het aanzetten tot actie en interactie en het realiseren van respons, en werven van fondsen.

Clini Clowns

Stichting Cliniclowns probeert ernstig en/of chronisch zieke kinderen ontspanning en afleiding te bieden. Ze laten zieke kinderen lachen, ontspannen en genieten in ziekenhuizen, instellingen en tijdens thuisbezoeken.

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: