Loyalty Journey

Hoogtepunten van BNNVARA

Een jaar om trots op te zijn

Loyalty JourneySnapshot 31 december 2018
Hoogtepunten van BNNVARA
  • BNNVARA
  • Jaaroverzicht
  • Bedankt
  • Waardering
  • Cijfers
  • Televisie

Een terugblik op 2018

BNNVARA is trots met wat ze samen in 2018 met hun leden bereikt hebben. Dit laten ze zien door terug te kijken naar een jaar waar veel gebeurd is. Zo kregen zij gemiddeld 7 uur per dag zendtijd, hadden ze 224 programma’s op televisie en  waren er dit jaar 386 First Dates. Dat is toch wel iets om trots op te zijn!

 

Benieuwd wat BNNVARA nog meer heeft bereikt het afgelopen jaar? Bekijk hier de hoogtepunten.

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Delen

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: