Loyalty Journey

Jaaroverzicht PicNic!

Loyalty JourneySnapshot 5 januari 2018
Jaaroverzicht PicNic!
  • Update
  • PicNic
  • Jaaroverzicht
  • Online supermarkt
  • Verrassend
  • E-mail

Na de zomerupdate van PicNic een half jaar geleden, heeft het supermarkt-bezorgbedrijf nu een jaaroverzicht gestuurd naar haar klanten. Hierin werd opgesomd hoe vaak jij gebruik hebt gemaakt van de service, en hoeveel kilo’s tillen dit jou bespaard heeft.

Naast de persoonlijke opsomming van gegevens werd samengevat hoeveel gebruik is gemaakt van PicNic in 2017 in het algeheel. Zo heeft de persoon die het meest gebruik heeft gemaakt van PicNic maar liefst 181 bestelling geplaatst. En is in totaal 18,1 miljoen kilo boodschappen thuis bezorgd.

PicNic

Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen.

Laurens Spijkers
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: